ZGŁOSZENIE JUBILEUSZU DŁUGOLETNIEGO POŻYCIA MAŁŻEŃSKIEGO
DO WGLĄDU:
Dokumenty tożsamości jubilatów
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Urząd Stanu Cywilnego ul. 11 Listopada 8
parter pokój Nr 2 Klatka B
tel. 22 770 52 75
JEDNOSTKA PROWADZĄCA:
Urząd Stanu Cywilnego
GODZINY PRACY URZĘDU STANU CYWILNEGO:
Poniedziałek 9:00-18:00,
wtorek, środa, czwartek 8.00-16.00,
piątek 8:00-15:00.
OPŁATY:
Brak.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Urząd Stanu Cywilnego w Piastowie w zakresie przekazania projektu wniosku do Urzędu Wojewody Mazowieckiego.
TERMIN ODPOWIEDZI:
Po rozpatrzeniu wniosków Jubilaci otrzymują list gratulacyjny od Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, w terminie około sześciu miesięcy od daty złożenia wniosku.
TRYB ODWOŁAWCZY:
Brak.
UWAGI:
Wnioski o nadanie medali „Za długoletnie pożycie małżeńskie” przekazywane są do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, który przedstawia je Prezydentowi Rzeczypospolitej Polskiej. Odznaczeni medalem za długoletnie pożycie mogą być małżonkowie, którzy przeżyli 50 lat w jednym związku małżeńskim. Zgłoszenia można dokonać w tym samym roku w którym obchodzony jest jubileusz zawarcia związku małżeńskiego. Jeżeli rocznica przypada w styczniu lub lutym, wniosek można składać od miesiąca listopada w poprzedzającym roku.
Ceremonie wręczenia medali odbywają się kilka razy do roku. Podczas uroczystości odbywa się akt dekoracji Jubilatów dokonywany przez Burmistrza Miasta Piastowa
PODSTAWA PRAWNA:
Formularze do pobrania:
Wniosek o nadanie medali za długoletnie pożycie małżeńskie