Wymagane dokumenty
Wniosek na ustawienie reklamy zawierający:
imię i nazwisko, nazwę wnioskodawcy;
wskazanie miejsca ustawienia reklamy (kserokopia mapy geodezyjnej z zaznaczonym miejscem ustawienia reklamy);
czas na jaki reklama ma być ustawiona; powierzchnię reklamy.
Wniosek na ustawienie reklamy w pasie drogowym - doc
Wniosek na ustawienie reklamy w pasie drogowym - pdf
Opłaty
Uchwała nr XXVI/156/2020
Rady Miejskiej w Piastowie z dnia 9 czerwca 2020 roku w sprawie
ustalenia stawek opłaty za zajęcie pasa drogowego na drogach gminnych
(Dz. Urz. Woj. Mazow. poz. 6698 z dnia 16 czerwca 2020 r z późn. zm.)
Termin i sposób załatwienia sprawy
Wniosek wraz załącznikami należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego pok. Nr 1.
Zezwolenie wydawane jest na okres 1 roku. Przed upływem terminu zezwolenia wnioskodawca może wystąpić o jego przedłużenie na kolejny rok.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2022 roku, poz. 1693 z późn. zm.), Uchwała nr XXVI/156/2020 Rady Miejskiej w Piastowie z dnia 9 czerwca 2020 roku w sprawie ustalenia stawek opłaty za zajęcie pasa drogowego na drogach gminnych (Dz. Urz. Woj. Mazow. poz. 6698 z dnia 16 czerwca 2020 r z późn. zm.)