25-03-2025
ŚRODA „dniem wewnętrznym” w Urzędzie Stanu Cywilnego
Od dnia 01 marca 2025 roku w Urzędzie Stanu Cywilnego w Piastowie (ul. 11 Listopada 8) KAŻDA ŚRODA jest „dniem wewnętrznym” do odwołania.
25-03-2025
Od dnia 01 marca 2025 roku w Urzędzie Stanu Cywilnego w Piastowie (ul. 11 Listopada 8) KAŻDA ŚRODA jest „dniem wewnętrznym” do odwołania.
czytaj więcej24-03-2025
Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Geodezji i Urbanistyki (Zespół Ds. Geodezji i Gospodarki Gruntami) Urzędu Miejskiego w Piastowie
czytaj więcej21-03-2025
Szanowni Państwo W dniu 21 marca 2025 r. Urząd Stanu Cywilnego będzie czynny w godzinach 800 - 1330 Za utrudnienia przepraszamy. Wypełnione wnioski proszę składać w kancelarii Urzędu Miejskiego przy ul. 11 Listopada 2
czytaj więcej20-03-2025
Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora: Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Bohaterów spod Darnicy w Piastowie przy ul. 11 Żbikowska 25
czytaj więcej20-03-2025
Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora: Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Piastowie przy ul. 11 Listopada 2A
czytaj więcej19-03-2025
W dniu 20.03.2025r. ( czwartek ) Wydział Spraw Obywatelskich ( dowody, meldunki, pesele) będzie czynny do godz. 13.00 z powodów organizacyjnych. Za utrudniania przepraszamy.
czytaj więcej18-03-2025
Przewodniczący Rady Miejskiej w Piastowie zawiadamia, że w dniu 25 MARCA 2025 r. o godz. 17.00 w sali Rady Miejskiej w Piastowie, Al. Tysiąclecia 1 odbędzie XIV sesja Rady Miejskiej w Piastowie
czytaj więcej03-03-2025
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na wolne stanowiska urzędnicze - Informatyk” w siedzibie Urzędu pok. nr 2lub pocztą na adres Urzędu: 05-820 Piastów, ul. 11-go Listopada 2 – w terminie do dnia 20 marca 2025 r (data wpływu).
czytaj więcej20-02-2025
Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Piastowie (zespół ds. Promocji i konsultacji społecznych) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na wolne stanowiska urzędnicze -Promocja” w siedzibie Urzędu pok. nr 2 lub pocztą na adres Urzędu: 05-820 Piastów, ul. 11-go Listopada 2 – w terminie do dnia 7 marca 2025 r (data wpływu).
czytaj więcej20-02-2025
ZAWIADOMIENIE Przewodniczący Rady Miejskiej w Piastowie zawiadamia, że w dniu 25 LUTEGO 2025 r. o godz. 17.00 w sali Rady Miejskiej w Piastowie, Al. Tysiąclecia 1 odbędzie XIII sesja Rady Miejskiej w Piastowie Projekt porządku obrad: Otwarcie XIII sesji Rady Miejskiej w Piastowie i stwierdzenie quorum. Przyjęcie porządku obrad. Przyjęcie protokołu z XII sesji Rady Miejskiej w Piastowie. Informacje Burmistrza Miasta o działaniach pomiędzy XII i XIII sesją Rady Miejskiej w Piastowie. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych i niepublicznych podmiotów oświatowych prowadzonych przez osoby fizyczne i prawne inne niż Miasto Piastów oraz trybu przeprowadzania kontroli...
czytaj więcej17-02-2025
SZANOWNI PAŃSTWO W DNIU 21 LUTEGO 2025 R. URZĄD STANU CYWILNEGO BĘDZIE NIECZYNNY W GODZINACH 1020 - 1400 W ZWIĄZKU Z UDZIAŁEM KIEROWNIKA USC W UROCZYSTOŚCI WRĘCZENIA MEDALI ZA DŁUGOLETNIE POZYCIE MAŁŻEŃSKIE. WYPEŁNIONE WNIOSKI PROSZĘ SKŁADAĆ W KANCELARII URZĘDU PRZY UL. 11 LISTOPADA 2 ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY
czytaj więcej17-02-2025
Burmistrz Miasta Piastowa informuje, że jest w trakcie opracowania dokumentacji projektowej budowy ulicy H.Sienkiewicza na odcinku od ul. Dworcowej do ul. Szarych Szeregów. W załączonym pliku przedstawiamy przygotowaną przez projektanta stałą organizację ruchu. Ewentualne uwagi do proponowanego rozwiązania prosimy kierować do 28.02.2025r. na adres inwestycje@piastow.pl .
czytaj więcej