XIV sesja Rady Miejskiej w Piastowie w...
- Przewodniczący Rady Miejskiej w Piastowie zawiadamia, że w dniu 25 MARCA 2025 r. o godz. 17.00
- w sali Rady Miejskiej w Piastowie, Al. Tysiąclecia 1 odbędzie XIV sesja Rady Miejskiej w Piastowie
Ważne pytania i pomocne odpowiedzi dotyczące naszego miasta
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na wolne stanowiska urzędnicze - Informatyk” w siedzibie Urzędu pok. nr 2lub pocztą na adres Urzędu: 05-820 Piastów, ul. 11-go Listopada 2 – w terminie do dnia 20 marca 2025 r (data wpływu).
Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Piastowie (zespół ds. Promocji i konsultacji społecznych)
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Nabór na wolne stanowiska urzędnicze -Promocja” w siedzibie Urzędu pok. nr 2 lub pocztą na adres Urzędu: 05-820 Piastów, ul. 11-go Listopada 2 – w terminie do dnia 7 marca 2025 r (data wpływu).
TELEFONY ALARMOWE:
Pogotowie ratunkowe 999
Straż pożarna 998
Policja 997
Pogotowie gazowe 992