Uzupełnienie aktu stanu cywilnego
Wymagane dokumenty:
WYMAGANE ZAŁĄCZNIKI:
1. Wniosek o uzupełnienie aktu stanu cywilnego.
2. Dowód uiszczenia należnej opłaty skarbowej.
3. Dokumenty, o których mowa w „Uwagach”.
DO WGLĄDU:
Dokument tożsamości wnioskodawcy.
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Stanu Cywilnego ul. 11 Listopada 8
parter pokój Nr 2 Klatka B
tel. 22 770 52 75
JEDNOSTKA PROWADZĄCA:
Urząd Stanu Cywilnego
GODZINY PRACY URZĘDU STANU CYWILNEGO :
Poniedziałek 9:00-18:00,
wtorek, środa, czwartek 8.00-16.00,
piątek 8:00-15:00.
Opłaty:
39 zł – opłata skarbowa za wydanie odpisu zupełnego po uzupełnieniu aktu stanu cywilnego.
Opłatę skarbową wnosi się na rachunek bankowy urzędu
Numer konta Bank Pekao SA Centrum Korporacyjne Lublin 32 1240 5497 1111 0010 7489 3897
Termin i sposób załatwienia:
1. Bez zbędnej zwłoki.
2. Do 1 miesiąca sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego.
Podstawa prawna:
Tryb odwoławczy:
Od decyzji odmownej, wydanej przez Kierownika USC w Piastowie , przysługuje odwołanie do Wojewody Mazowieckiego, za pośrednictwem kierownika USC, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
Inne informacje:
1. Akt stanu cywilnego nie zawierający wszystkich danych przewidzianych przepisami ustawy może być uzupełniony na wniosek osoby zainteresowanej, na podstawie dowodu z dokumentów, jakimi są inne akty stanu cywilnego lub akta zbiorowe prowadzone dla tego aktu.
2. W przypadku uzupełnienia na podstawie zagranicznego dokumentu stanu cywilnego, dokumenty należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego.